Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(63)
Forma i typ
Książki
(49)
Poradniki i przewodniki
(24)
Audiobooki
(14)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(52)
wypożyczone
(27)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(46)
Wypożyczalnia Multimedialna
(14)
F.1 - Botaniczna
(2)
F.2 - Żeromskiego
(1)
F.5 Dorośli - Mickiewicza
(13)
F.6 Dorośli - Tańskiego
(3)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(16)
Witkowska Magda
(10)
Dondziłło Grzegorz
(8)
Michalak Robert (1968- )
(8)
Lipa Michał
(6)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(6)
Bogucka-Steczek Masza
(4)
Rzychoń Tomasz
(4)
Bakalarz Dariusz
(3)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(3)
Doroba Anita
(3)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(3)
Rostocki Marek
(3)
Rostocki Marek (tłumacz)
(3)
Waszkiewicz Marian J
(3)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Ferriss Timothy (1977- )
(2)
Johnson Spencer
(2)
Kozyra Beata
(2)
Kübler-Ross Elisabeth (1926-2004)
(2)
Luecke Richard
(2)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(2)
Tracy Stein Christina
(2)
Altucher Claudia Azula
(1)
Altucher James
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Beahm George W. (1953- )
(1)
Berger Barbara (psycholog)
(1)
Bonifazi Carlo
(1)
Brinkman Rick
(1)
Caslione John A
(1)
Charan Ram
(1)
Connors Roger
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Desouza Kevin C. (1979- )
(1)
Dumińska Katarzyna
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Gasper Dorota
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Głatki Michał
(1)
Huffington Adrianna (1950- )
(1)
Hägglund Maggan (1952- )
(1)
Jantsch John
(1)
Jobs Steve (1955-2011)
(1)
Katz Ralph
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kim W. Chan
(1)
Kirschner Rick
(1)
Kline Carol (1957- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Liguziński Maciej (1994- )
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Linton Tanya
(1)
Lott John R. (1958- )
(1)
Machiavelli Niccolò (1469-1527)
(1)
Mactear John
(1)
Marcum David (1960- )
(1)
Mauborgne Renée
(1)
Mayer-Schönberger Viktor (1966-)
(1)
McCready Amy
(1)
McKeown Greg
(1)
Michelli Joseph A. (1960- )
(1)
Miller Jon
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Penn Mark J
(1)
Peters Thomas J. (1942- )
(1)
Power Mark John
(1)
Ritchie Chris (1962- )
(1)
Ross Karyn
(1)
Rzymowski Wincenty (1883-1950)
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sarnacka-Smith Anna
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Shimoff Marci
(1)
Shula Don
(1)
Silbiger Steven (1961- )
(1)
Siwek Grzegorz
(1)
Smith Steven (1964- )
(1)
Smith Tom
(1)
Staszczak Michał (1975- )
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Szaran Adam
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Turek Sławomir
(1)
Villafuerte Jaime
(1)
Wartzman Rick
(1)
Waterman Robert H
(1)
Williamson Marianne (1952- )
(1)
Wroblewski Mike
(1)
Yokoyama John (1940- )
(1)
Zalesne E. Kinney
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śliwa Anna
(1)
Śliwa Leszek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(36)
1901-2000
(2)
1501-1600
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(63)
Język
polski
(63)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Handlowcy
(2)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Zarządzanie
(13)
Sukces
(11)
Przywództwo
(7)
Samorealizacja
(7)
Przedsiębiorstwo
(5)
Samopoznanie
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Kadry
(3)
Marketing
(3)
Negocjacje
(3)
Postawy
(3)
Chorzy w stanach terminalnych
(2)
Cierpienie
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nowy produkt
(2)
Osobowość
(2)
Praca
(2)
Produktywność pracy
(2)
Szczęście
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Śmierć
(2)
Apple Inc
(1)
Asertywność
(1)
Baza danych
(1)
Czas pracy
(1)
Decyzje
(1)
Delegowanie uprawnień
(1)
Ekonomia
(1)
Esencjalizm
(1)
Etyka
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Interwencjonizm
(1)
Jakość życia
(1)
Jedzenie (czynność)
(1)
Jobs, Steven (1955-2011)
(1)
Kaizen
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kryzys finansowy 2007 r.
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Kucharstwo
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mentoring
(1)
Miłość
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opieka paliatywna
(1)
Optymizm
(1)
Organizacja pracy
(1)
Outsourcing
(1)
Perswazja
(1)
Pewność siebie
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Polityka
(1)
Posiłki na wynos
(1)
Postawa wobec śmierci
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia pracy
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozmowa
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprzedaż
(1)
Strategia
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Taktyka
(1)
Teoria chaosu
(1)
Teoria państwa
(1)
Toyota Jidōsha Kabushiki Kaisha
(1)
Uczucia
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zwłoka (psychologia)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(3)
1501-1600
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Japonia
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Gatunek
Poradnik
(34)
Podręcznik
(5)
Poradniki
(3)
Opracowanie
(2)
Wykład
(2)
Cytaty
(1)
Książka kucharska
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Publicystyka
(1)
Traktat
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(11)
Rozwój osobisty
(8)
Zarządzanie i marketing
(8)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Filozofia i etyka
(1)
Kulinaria
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
63 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Z tego inspirującego, praktycznego poradnika dowiesz się, jak odzyskać władzę nad swoim życiem. Przekonasz się, że wypowiedziane w porę NIE może nie tylko zaoszczędzić ci czasu i kłopotów, ale nawet ocalić ci życie. Czerpiąc z własnych doświadczeń i historii przekazanych przez czytelników i słuchaczy, James Altucher i Claudia Azula Altucher przekonują, że masz prawo mówić NIE wszystkiemu, co może być dla ciebie niekorzystne: - standardom, które ci nie odpowiadają, - ludziom, którzy bezwzględnie wykorzystują twoją kreatywność i ekspresję, - przekonaniom, które są sprzeczne z twoją prawdziwą osobowością. Kiedy to zrobisz, poczujesz się wolny i będziesz mógł głośno powiedzieć TAK, otwierając się na nowe możliwości, bogactwo i miłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Audiobook
CD
W koszyku
Jak być szczęśliwym : 10 sposobów na udane życie / Barbara Berger ; [przekład Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017. - 1 płyta audio (CD-mp3) (6 godz. 48 min 19 s) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Laurum)
Większość ludzi winą za brak szczęścia obarcza okoliczności zewnętrzne. Jeśli jednak to nie one stanowią przyczynę, to gdzie jej należy szukać? Barbara Berger przygląda się uważnie naszym myślom i działaniom, z powodu których nie możemy cieszyć się szczęściem. Nasze doświadczenie rzeczywistości kształtuje się pod wpływem naszych myśli, a pełne zrozumienie tego mechanizmu stanowi klucz do szczęśliwego życia. To rewolucyjne spojrzenie na życie. Autorka przedstawia też 10 sposobów na to, jak wykorzystać nowo zdobytą wiedzę w codziennym życiu, w naszych związkach, w relacjach z dziećmi, w pracy oraz w celu zapewnienia sobie lepszej kondycji fizycznej i lepszego zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z.A./PN (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Magazyn (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zaplecze (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. i s. tyt.: Nowe wydanie bestsellera wszech czasów w dziedzinie zarządzania pracą i życiem.
Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków - zasobów, pieniędzy czy czasu pracy - w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem Nowego Jednominutowego Menedżera, czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. Jest to zwięzła i przystępna opowieść, dzięki której czytelnik poznaje trzy praktyczne tajniki przewodzenia innym - a jednocześnie dowiaduje się, dlaczego one cały czas tak dobrze się sprawdzają. Tę klasyczną opowieść o młodym pracowniku, który szuka wzoru efektywnego menedżera, czyta się równie ciekawie jak trzydzieści lat temu, tym bardziej że dziś jej przesłanie wydaje się szczególnie aktualne i pomocne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Ta książka pokaże ci, jak wydobyć to, co najlepsze, z najgorszych ludzkich wcieleń. Ludzie, których nie możesz znieść, to te trudne osoby, które albo nie robią tego, czego od nich oczekujesz, albo robią to, czego nie chcesz - i zupełnie nie wiesz, co masz z tym począć. Cóż, od tej chwili nie musisz już być ofiarą! Chociaż nie jesteś w stanie zmienić trudnych ludzi, możesz komunikować się z nimi w taki sposób, że sami się zmienią. Cała sztuka polega na tym, aby wiedzieć, jak do nich dotrzeć, kiedy się źle zachowują. Kirschner i Brinkman pomogą ci wycisnąć pozytywne rezultaty z nawet najbardziej skomplikowanych interakcji, których prawdopodobnie doświadczasz. Ich książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść pomoże ci radzić sobie ze złymi zachowaniami w pozytywny, profesjonalny sposób. Dzięki niej nauczysz się wykonywać zadania i dobrze współżyć nawet z osobami, które mają zadziwiającą zdolność sabotowania, psucia i zakłócania twoich planów, potrzeb i pragnień. Dowiesz się, jak: używać wyrafinowanych technik słuchania, które otworzą ci drzwi do ludzkich umysłów, serc i najgłębszych potrzeb; stosować umiejętności przejmowania kontroli, które zmieniają konflikt we współpracę poprzez redukowanie różnic pomiędzy ludźmi; przekształcać destrukcyjne zachowania Czołgów, Snajperów, Wszystkowiedzących, Malkontentów, Męczenników, Wścibskich i innych trudnych rodzajów ludzkich. Czy masz do czynienia ze współpracownikiem, który próbuje zebrać poklask za twoją pracę, czy członkiem dalszej rodziny, który nie respektuje żadnych osobistych granic, książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść zapewni ci narzędzia i konkretne strategie postępowania w obliczu tych sytuacji. Dowiesz się dokładnie, co możesz zrobić, aby przestali jęczeć, atakować cię, wybuchać czy łamać obietnice. Ta książka pomoże ci stawić czoło nawet najgorszym typom osobowościowym!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Zaplecze (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Magazyn, 005 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Zaplecze (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Zarządzania : złota kolekcja)
Książki i artykuły Druckera przez kilkadziesiąt lat wywierały wpływ na przywódców instytucji państwowych, biznesowych i non profit, a jego podstawowe koncepcje pomagały w kierowaniu najlepszymi organizacjami na całym świecie. Jednak na kartach tej książki nawet najzagorzalsi miłośnicy Druckera znajdą coś nowego. Zbiór O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce. Niepublikowane wykłady Druckera w wyborze i opracowaniu Ricka Wartzmana zawiera trzydzieści trzy wykłady wygłaszane zarówno dla specjalistów z różnych dziedzin, jak i studentów. Pokazują one wybitnego myśliciela w akcji, jak pogłębia, cyzeluje i poddaje próbom swoje koncepcje. Wśród znakomitych mów wygłaszanych od II wojny światowej i początków telewizji po epokę internetu i wyrośnięcie Chin na potęgę gospodarczą...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Magazyn, 005 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Złota Kolekcja - Klasyka Zarządzania)
Odpowiedzialność za podejmowanie decyzji to codzienność współczesnego menedżera. Warto mieć pewność, że będą one właściwe. Pewność tę zyskasz tylko dzięki doświadczeniu lub zdobytej wiedzy. Przekonaj się więc, jak podejmować trafne decyzje, korzystając z cennych i praktycznych wskazówek Petera Druckera. Autor pisze o nowych paradygmatach zarządzania, rewolucji informacyjnej, liderach zmian i wyzwaniach przed nimi stojących. O trudnych pytaniach i niełatwych odpowiedziach, o zasadach, które dadzą ci siłę, pewność siebie i przewagę nad konkurencją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005, 005 Magazyn (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Zaplecze (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jesteś telesprzedawcą zawodowcem: działasz na pierwszej linii frontu, w boju o dominację twojej firmy, płynąc na fali zmian jakie niesie Sprzedaż 2.0 i walcząc o uwagę dzisiejszych zapracowanych i wycofanych klientów. Musisz znaleźć głównych graczy, zyskać ich uwagę w trakcie rozmowy telefonicznej i wymiany e-maili oraz sfinalizować transakcje – i to szybko. Treściwy i wszechstronny program inteligentnej i skutecznej telesprzedaży autorstwa Josiane Feigon (TeleSmart 10 System for Power Selling) pomoże ci osiągnąć to wszystko, a nawet więcej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (2 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Tytuł oryginału: "The 4-hour chef : the simple path to cooking like a pro, learning anything, and living the good life" 2012.
4-godzinny szef kuchni to coś więcej niż książka kucharska. To podręcznik po świecie szybkiego uczenia się, dzięki któremu każdy może sam nakreślić schemat własnej przygody. Tim Ferriss, autor bestsellerowych książek, który przez całe swoje życie stronił od zajęć kuchennych, zabiera czytelników w podróż z Manhattanu na Okinawę i z Doliny Krzemowej do Kalkuty. Odkrywa przed nimi sekrety ludzi zdolnych przyswajać wiedzę w najszybszym tempie oraz najlepszych szefów kuchni. Gotowanie staje się dla niego przyczynkiem do zgłębiania istoty procesu uczenia się na poziomie meta, czyli do zapoznawania się z zasadami, dzięki którym można opanować każdą umiejętność - od smażenia steków począwszy, a na rzutach za trzy w koszykówce skończywszy. Taki właśnie "przepis" można znaleźć w książce 4-godzinny szef kuchni. Czytelnik ma okazję ćwiczyć w kuchni różne umiejętności, które przydadzą się poza kuchnią. Przywołując wskazówki i sztuczki zaczerpnięte od szachowych mistrzów, znanych szefów kuchni, profesjonalnych sportowców, sommelierów, supermodelek i wielu innych osób, ta książka - "książka kucharska dla ludzi, którzy nie kupują książek kucharskich" - stanowi przewodnik po sztuce gotowania i po życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 641/642 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Intrygujący tytuł będący jednocześnie marzeniem wielu z nas z pewnością przyciągnął wielu Czytelników. Czy to możliwe? Czy istnieje taka szansa aby pracować jedynie cztery godziny tygodniowo? Autor w swojej najnowszej książce próbuje przekonać wszystkich, że w szczególności możliwa jest praca nie wymagająca od nas ciągłego oddania i rezygnacji ze swych pasji. Tytułowy 4-godzinny tydzień pracy nie jest przepisem na sukces, ale jedynie przykładem, w jaki sposób można zacząć żyć naprawdę tu i teraz, zamiast odkładać swoje życie na potem. Myślą przewodnią jest porzucenie codziennej i mozolnej pracy na rzecz efektywnych zajęć, przynoszących szybsze zyski i umożliwiające nam funkcjonowanie poza murami organizacji. Nie ma tutaj zresztą mowy o żadnej organizacji, ponieważ od tej chwili sam stajesz się dla siebie szefem i tylko Ty jesteś w stanie wyznaczać sobie zadania do wykonania. Podstawową wartością mającą znaczenie, którą dysponuje każdy z nas, jest czas. To od nas zależy jak go wykorzystamy i ile przeznaczymy go na wykonywanie obowiązków. Autor przekonuje, że jednym z kluczy do sukcesu jest umiejętność delegowania obowiązków i porzucenia ciągłej kontroli nad otaczającymi nas zadaniami. Więcej czasu dla siebie to mniejsza odpowiedzialność, którą możemy uzyskać pracując mądrze bez ciągłej potrzeby bycia zapracowanym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Nie narzekaj! : pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy / Jon Gordon ; [przekład Aleksandra Samson-Banasik]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 44 min 22 sek.) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego! Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera Autobus energii, Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Gordon snuje pasjonującą opowieść, naszpikowaną nowatorskimi pomysłami i praktycznymi strategiami, które kształtują pozytywnie nastawionych liderów, a co za tym idzie – pozytywnie nastawione zespoły i organizacje. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z.A./PN (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Spełnienie : Arianna Huffington ; czyta Masza Bogucka-Steczek ; przekład Marcin Kowalczyk. - Warszawa : MT Biznes, 2015. - 1 płyta (CD-mp3) (9 godz. 18 min 15 s) ; 19 cm.
(Laurum)
(Audiobook : prosta droga do wiedzy)
W książce Arianna Huffington przekonuje nas o konieczności przedefiniowania pojęcia sukcesu we współczesnym świecie. Osobiste przebudzenie autorki wiązało się ze złamaną kością policzkową i okropną raną pod okiem - skutkami upadku, który był rezultatem wyczerpania i braku wystarczającej ilości snu. Współzałożycielka i redaktorka naczelna Huffington Post Media Group - jednej z najszybciej rozwijających się firm medialnych na świecie -uznawana za jedną z najbardziej wpływowych kobiet na naszym globie, była, według wszelkich tradycyjnych miar, prawdziwą kobietą sukcesu. Jednak gdzieś między kolejnymi badaniami, które miały wskazać medyczne podłoże wyczerpania, zaczęła się zastanawiać, czy to aby na pewno taka właśnie ma być cena sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Z.A./PN (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 Magazyn (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opis według okł.
Cytując ponad dwieście wypowiedzi zmarłego 5 października 2011 roku Steve’a Jobsa, ta książka oddaje hołd wielkiemu wizjonerowi, inicjatorowi rewolucji technologicznej i twórcy jednej z najbardziej oryginalnych firm świata. Gromadzi najbardziej wnikliwe i zachęcające do refleksji uwagi i spostrzeżenia człowieka, który pozostawił po sobie wyraźny ślad w wielu branżach, przyczyniając się do przeobrażenia świata komputerów, urządzeń przenośnych i telekomunikacyjnych, animacji filmowych, książek i muzyki. Ten zbiór doskonale nadaje się na prezent i z pewnością zainteresuje każdego, kto chciałby lepiej poznać jedną z najważniejszych współczesnych postaci Ameryki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BIOGRAFIA [Jobs] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 [Kaw] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konkurujące ze sobą firmy często przypominają armie walczące o skrawek terytorium, czyli udział w rynku. Podobne myślenie o sukcesie firmy w warunkach silnej konkurencji sprowadza się zwykle do szukania innowacji, które pozwolą wyrwać przeciwnikowi jak największy kawałek, ale wciąż tego samego terytorium. Autorzy dowodzą, ze strategie rozwoju przedsiębiorstw tworzone w odniesieniu do zachowań konkurencji nigdy nie przynoszą sukcesu. Twierdzą, ze jedyną skuteczną metodą jest poszerzenie granic owego terytorium, tak by problem konkurencji stał się nieistotny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 Zaplecze (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej